sâmbătă, 7 noiembrie 2015

In Memoriam Aurel Storin




Uniunea Scriitorilor din România și Filiala București Dramaturgie anunță cu profundă durere încetarea din viață, a distinsului comediograf și istoric al teatrului Aurel Storin. S-a născut la 12  ianuarie 1937.  A fost vreme de aproape 50 de ani secretar literar al teatrului de revistă, fiind autorul unei teze de doctorat cu această temă: Teatrul romanesc de revista. Di­mensiunea literara (2008). Aurel Storin a scris numeroase comedii de succes (Bimbirică, Salutări de la Vasile, Doctore, sînt al dumneavoastră, Mi-am cumpărat un bătrîn și multe altele)  volume memorialistice și biografii ale unor compozitori și oameni de teatru români (De ce a murit Constantin Tănase?, Farmecul discret al teatrului de revistă, Teatrul de revistă de la Cărăbuș la Savoy sau Stela și Arșinel, o pereche fără pereche – ultimul său volum) ,  dar și texte pentru spectacole de revistă. A scris texte de muzică ușoară, peste 400, pentru compozitori reputați, unele dintre melodiile compuse pe textele lui avînd o uriașă popularitate, așa cum este cunoscutul șlagăr Lalele al lui Temistocle Popa. Aurel Storin a fost și autorul unor volume de versuri precum Morminte călătoare


Prin dispariția lui Aurel Storin, teatrul românesc suferă o dureroasă și ireparabilă pierdere. 

Un comentariu:

Anonim spunea...

Iată contactul investitorilor Detalii de e-mail, _ lfdsloans@lemeridianfds.com Sau Whatsapp +1 989-394-3740 care m-au ajutat cu împrumut de 90.000,00 Euro pentru a-mi începe afacerea și sunt foarte recunoscător, a fost foarte greu pentru mine aici încercarea să fac un drum ca o mamă singură lucrurile nu au fost ușoare cu mine, dar cu ajutorul lui Le_Meridian mi-a pus zâmbetul pe față în timp ce mă uit la afacerea din ce în ce mai puternică și în expansiune. Știu că poate vă surprindeți de ce pun lucrurile așa aici, dar chiar trebuie să-mi exprim recunoștința, astfel încât oricine caută ajutor financiar sau să treacă de greutăți cu afaceri de acolo sau dorește să înceapă un proiect de afaceri poate să vadă acest lucru și să am speranța de a ieși din greutăți .. Mulțumesc.